Od 22. 10. 2020 zůstávají prodejny NATU otevřené (Holešovice, Bystřice). Na prodejnách nadále funguje vyzvedávání objednávek z e-shopu. 

S NATU ZDRAVĚ I NA CESTÁCH

Prázdniny už jsou za dveřmi, a proto jsme si pro vás připravili pár tipů, jak se stravovat zdravě i na cestách - díky produktům “Natu na cesty” to už totiž nemůže být snazší!

 

Pitný režim
Snídaně
Svačiny
Hlavní jídla
Jaké nádobí si s sebou vzít

 

PITNÝ REŽIM

Pitný režim schválně zmiňuji jako první, jelikož je při cestování možná úplně nejdůležitější. Doporučené denní množství tekutin se liší a závisí na mnoha faktorech, avšak průměrně by měl člověk vypít okolo 2 l za den. Nicméně pokud vám čistá voda nechutná, můžete vyzkoušet naše přírodní březové vody, které mají nízký obsah cukru, jsou přirozeným antioxidantem a také skvělou alternativou sladkých limonád. Zdravou alternativou doslazované ledové kávy je zase naše kokosové cappuccino, které je sice čistě rostlinného původu, ale přesto je příjemně nasládlé a neodolatelně krémové. Zároveň vám na cestách rozhodně nesmí chybět superfood shoty - fungují totiž jako dobíječe energie a pomáhají proti únavě během náročného dne. A právě díky jejich praktickému balení je můžete mít vždy po ruce a snadno tak doplnit vitaminy!

SNÍDANĚ

Pokud jedete do hotelu, který nenabízí snídaně, doporučujeme vzít si s sebou naše superkaše. Vyznačují se tím, že jsou bezlepkové, vyráběné ručně, že obsahují kousky ovoce a zároveň i superpotraviny. Navíc jsou na cestování úplně ideální, jelikož stačí jen zalít směs 180 ml horké vody, dobře promíchat a nechat přibližně 2 minuty odstát. A jestli se chystáte na dobrodružnou dovolenou, kde nebudete mít přístup k horké vodě, nezapomeňte si přibalit naše granoly. Můžete si vybrat hned z několika druhů, avšak všechny jsou 100 % přírodní a neobsahují palmový tuk, rafinovaný cukr, stabilizátory ani jiné přídatné látky.

SVAČINY

Skvělou svačinou je bezpochyby čerstvé ovoce, avšak jeho velkou nevýhodou při cestovaní je, že se rychle kazí. Záchranou proto mohou být banánové chipsy, které navíc poslouží jako náhrada nezdravých sladkostí. Neodolatelně sladké, ale přesto výživné, jsou i naše nové tyčinky, které jsou navíc bez lepku, laktózy, ořechů i sladidel. Pokud preferujete naopak něco slaného, vyhněte se tučným, přesoleným chipsům z benzinové pumpy a raději sáhněte po kokosových chipsech. Opět si můžete vybrat z mnoha příchutí a zamlsáte si, přestože svému tělu dopřejete jen to nejlepší. A že se nedokážete rozhodnout, jestli zvolit sladké nebo slané? V našich minimixech si vychutnáte obojí!

HLAVNÍ JÍDLA

Ideální přílohou na cesty je kuskus - stačí totiž jen zalít horkou vodou a nechat pár minut odstát. Zároveň si k němu můžete připravit téměř cokoliv, vhodným zdrojem rostlinných bílkovin je například cizrna. Cizrna se sice vaří o něco déle, avšak dá se uvařit dopředu a vzít s sebou v zavařovací sklenici. Aby bylo jídlo plnohodnotné a vyvážené, mělo by obsahovat nějaký zdroj zdravých tuků, proto na závěr nezapomeňte přidat ještě oříšky nebo ořechová másla. A pokud máte na oříšky alergii, můžete je nahradit například sezamovými, konopnými nebo slunečnicovými semínky.

JAKÉ NÁDOBÍ SI S SEBOU VZÍT?

Jestli jste četli náš článek z minulého týdne, tak už určitě víte, že vám na cestách nesmí chybět kokosové nádobí. Krom toho se ale určitě vyplatí vzít si také bambusový termohrnek - slouží k uchování teploty obsahu, a tak váš nápoj udrží teplý nebo naopak ledově studený. A aby se vám pitný režim dodržoval ještě o něco lépe, udělejte si radost skleněnou lahví - uvidíte, že s takhle stylovým kouskem bude dodržování pitného režimu hračka!

Doufáme, že se vám dnešní článek líbil a že vám naše tipy pomůžou. Jestli pojedete i vy s Natu na cesty, nezapomeňte na fotce označit @natuczech, ať nám nic neunikne. A hlavně - užijte si krásnou dovolenou!

 

"love nature, love yourself"     

Tereza Šlancarová

Tereza Šlancarová

Jmenuji se Tereza Šlancarová a jsem dvacetiletá studentka Univerzity Karlovy. Ke zdravému životnímu stylu jsem se dostala přibližně před 5 lety, kdy jsem začala pravidelně cvičit, a také vymýšlet své první recepty. Proto jsem si před 2 lety založila Instagram @terezas_diary a následně i blog www.terezasdiary.com, kde své recepty & rady ohledně zdravého životního stylu sdílím i s ostatními. Zároveň jsem veganka, a proto se snažím ukázat, že zdravá veganská jídla mohou být chutná a že se dají vymyslet opravdu zajímavé recepty! Kromě vymýšlení receptů, vaření, focení a psaní článků zbožňuji také sport - pravidelně chodím do posilovny, jsem certifikovaný instruktor jógy a minulý rok jsem běžela půlmaraton. Ve volném čase se zajímám o filosofii, ráda čtu nebo poslouchám podcasty o zdravém životním stylu a veganství.

Další recepty autora
Realizace e-shopu TAH reklamní agentura, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.
Probíhá odeslání objednávky...