VÁNOČNÍ SOUTĚŽ o dárky v hodnotě 10 000 Kč naleznete zde

Napsáno 07.11.2019

Necvičíte, protože na to ,,nemáte čas”? Vše je jen o prioritách! Samozřejmě můžete mít časově náročnou práci, školu či mnoho povinností v domácnosti, avšak pokud člověk chce, čas se dá najít vždy - například ráno! Když si trochu přivstanete a zacvičíte si hned po ránu, budete mít celý den před sebou a stihnete spoustu dalších věcí. Je mi ale jasné, že ne každý je ranní ptáče, a proto jsem si pro vás připravila pár tipů, jak si brzké cvičení zamilovat!

JDĚTE SI DŘÍVE LEHNOUT

Regenerace je při sportu nesmírně důležitá, proto dbejte na pravidelný a dostatečný spánek. Když víte, že ráno musíte vstávat, jděte si dříve lehnout. Vaše tělo si na nový režim brzy zvykne a čím váš spánek bude kvalitnější, tím efektivnější bude následně váš výkon.

POZITIVNÍ PŘÍSTUP

Pokud budete usínat naštvaní, že musíte brzy vstávat, je velice pravděpodobné, že ráno budík zamáčknete a cvičit nakonec vůbec nepůjdete. Zkuste proto změnit svůj přístup! Neberte cvičení jako povinnost, nebo dokonce trest, ale naopak jako odměnu - myslete na ten úžasný pocit po cvičení a na to, jak na sebe budete pyšní!

PŘIPRAVTE SI VĚCI DEN PŘEDEM

Oblečení, sportovní obuv, skleněná láhev...připravte si věci na cvičení už den předem. Ráno vás to donutí z vyhřáté postele opravdu vylézt, a navíc se vám nestane, že byste ve spěchu něco zapomněli.

DOPLŇTE PŘED CVIČENÍM ENERGII

Každému vyhovuje něco jiného a někdo nejraději cvičí nalačno. Energii ovšem ráno potřebujeme doplnit všichni, proto vyzkoušejte naše superfood shoty. Vybrat si můžete ze čtyř různých příchutí a všechny vynikají čistě přírodním složením. Jsou nabité živinami, neobsahují sladidla ani umělé konzervanty. Pokud si ráno rádi i něco zobnete, ale nechcete se zdržovat přípravou jídla, sáhněte po našem sušeném ovoci. Perfektně doplní energii, jelikož na rozdíl od normálního ovoce se v jeho zmenšené sušené verzi nachází koncentrovanější množství živin. Vhodnou alternativou je také lyofilizované ovoce, které je upravováno v rámci speciálního procesu šetrného vymrazování. Oproti sušenému ovoci si zachovává až 90% původních vlastností, jako je například tvar, chuť, barva a vysoký obsah vitaminů, minerálů a vlákniny.

ODMĚNA PO CVIČENÍ

Pocit po cvičení je bezpochyby tou nejlepší odměnou - ale možná to není tak silná motivace, že? Připravte si proto nějakou odměnu, která na vás po cvičení bude čekat. A mě nenapadá nic lepšího, než zdravá a lahodná snídaně! Například naše Superkaše obsahují přirozeně bezlepkové vločky s vysokým obsahem bílkovin a s nízkým glykemickým indexem, superpotraviny, oříšky, semínka, sušené a lyofilizované ovoce. Naopak ale v jejich složení nenajdete žádný přidaný cukr, chemikálie ani konzervanty, tudíž poslouží jako perfektní výživná snídaně po sportovním výkonu. Pokud preferujete spíše něco křupavého, odměňte se lahodnou, čistě přírodní granolou - v naší nabídce naleznete již mnoho příchutí a bezpochyby si vyberete tu svou! Granolu můžete například nasypat do jogurtu, přidat čerstvé, sušené či lyofilizované ovoce a zdravé tuky doplnit nějakým z našich ořechových krémů. Že nevíte, který si vybrat? Vyzkoušejte jejich mini verze - pistáciový, kokosový s malinami, kešu s jahodami, natunetu či arašídový s kokosem.

DORAŽTE NA TRÉNINK ACTIVE BREAKFAST

A co kdyby tu zdravou snídani připravil někdo za vás? Active breakfast je pravidelná série tréninků, které probíhají každý pátek od 7 h. Jedná se o 30 minutové cvičení, po kterém následuje výživná a lahodná snídaně z našich produktů. Registrovat se můžete na stránkách Run Czech, a to na jakýkoliv pátek až do konce tohoto roku. Těšíme se na vás!

 "love nature, love yourself"

Tereza Šlancarová

Jmenuji se Tereza Šlancarová a jsem dvacetiletá studentka Univerzity Karlovy. Ke zdravému životnímu stylu jsem se dostala přibližně před 5 lety, kdy jsem začala pravidelně cvičit, a také vymýšlet své první recepty. Proto jsem si před 2 lety založila Instagram @terezas_diary a následně i blog www.terezasdiary.com, kde své recepty & rady ohledně zdravého životního stylu sdílím i s ostatními. Zároveň jsem veganka, a proto se snažím ukázat, že zdravá veganská jídla mohou být chutná a že se dají vymyslet opravdu zajímavé recepty! Kromě vymýšlení receptů, vaření, focení a psaní článků zbožňuji také sport - pravidelně chodím do posilovny, jsem certifikovaný instruktor jógy a minulý rok jsem běžela půlmaraton. Ve volném čase se zajímám o filosofii, ráda čtu nebo poslouchám podcasty o zdravém životním stylu a veganství.

Více článků autora