• Natu.cz
  • >
  • Blog
  • >
  • PO VÁNOCÍCH HRAVĚ HUBNEME ZDRAVĚ

PO VÁNOCÍCH HRAVĚ HUBNEME ZDRAVĚ

PO VÁNOCÍCH HRAVĚ HUBNEME ZDRAVĚ
  1. pohyb

Hýbejte se! Vyberte si jakoukoliv aktivitu, zúčastněte hromadné výzvy nebo vyzkoušejte nový sport. Třeba objevíte skrytý talent a novou radost ze života. Vždyť právě při zvýšené tělesné aktivitě se vyplavují endorfiny, hormony štěstí, které zlepšují naši náladu. Pokud držíte nasazené tempo z novoročních předsevzetí a začali jste sportovat, tak nepřestávejte a vytvořte si nový zvyk. Nejenže se budete cítit dobře, ale pravidelností se můžete dopracovat k vysněné postavě.

  1. umírněnost ve stravování

Všeho moc škodí a obzvlášť to platí u jídla. Je důležité přijímat energii z kvalitních zdrojů, které dodají tělu všechny důležité mikronutrienty. Vyřaďte z jídelníčku bílý cukr a mouku, průmyslově zpracované potraviny a nahraďte je kvalitní vyváženou stravu obsahující všechny složky (sacharidy, bílkoviny, tuky). Správně sestavený jídelníček vám pomůže vrátit se  zpět ke své původní váze a nebudete se trápit pocitem hladu.

  1. suplementace

Ať už sportujete či nikoliv, v dnešní době, kdy je strava ochuzená o cenné látky bychom měli koukat po kvalitních přírodních doplňcích stravy, které právě tyto látky obsahují. Absencí těchto látek v potravě mohou vznikat malá i větší onemocnění, které se mohou projevit i do budoucna. Vyzkoušejte zelený detox s práškem z řasy chlorella. Jedná se o řasu, která podporuje detoxikační procesy v těle a pomáhá z těla odstraňovat nahromaděné toxiny. Při pravidelné konzumaci podpoříte spalování tuku v těle.

  1. pitný režim

Pro správné fungování metabolismu a všech tělesných systémů je nezbytné přijímat během dne dostatečné množství tekutin ve formě čisté vody, bylinných čajů nebo zeleninových a ovocných šťáv. Ideální zdroj tekutin je kokosová voda, která skvěle chutná a při sportu dokáže doplnit energii ale i rehydratovat organismus. K hubnutí samotným popíjením kokosové vody nedochází , ale při jejím zařazení do pitného režimu podpoříte redukci tuku. Kokosová voda obsahuje málo kalorií, neobsahuje tuk ani cholesterol, má příznivý vliv na hladinu krevního cukru, takže nedochází k pocitu hladu a navíc obsahuje některé trávicí enzymy čímž urychluje látkovou přeměnu, která podporuje redukci hmotnosti.

  1. dostatek spánku

Kvalitní odpočinek zastřešuje všechny naše aktivity a je naprosto esenciální pro regeneraci organismu a všech buněk lidského těla. Vzhledem k našim přirozeným biologickým procesům v těle je ideální doba pro spánek je před půlnocí a spát bychom měli 6-8 hodin. Méně i více tělu neprospívá. Optimální doba a načasování spánku hraje důležitou roli pro udržení zdraví a maximální spalování tuků, ke kterému dochází právě když spíme.

                                                                                   "love nature, love yourself"     

NATU

NATU

Vymýšlíme pro vás recepty, které jsou rychlé na přípravu, zdravé, skvěle zasytí a navíc v nich můžete pohodlně využít naše ingredience. Nemusíte si už lámat hlavu s tím, jak se začít zdravě stravovat, pomůžeme Vám. Stačí pár chvil a skvělé hlavní jídlo, snídaně nebo dezert je na světe. Inspirujte se s námi.

Další recepty autorky

Natu svět

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.
Probíhá odeslání objednávky...