Mungo polévka se skořicí a kurkumou

Co budete potřebovat

  • 150 g mungo fazolek (namočených na 12-24 h)
  • 3 - 4 mrkve nastrouhané nahrubo
  • 3 cibule nakrájené nahrubo
  • 5 stroužků česneku
  • 4 lžíce kokosového oleje
  • lžička kmínu, skořice, kurkumy, cayenského pepře
  • sůl, pepř
  • 1,5 litru zeleninového vývaru

Jedna z nejlepších a zároveň jednoduchých polévek, která zasytí a je lehká. Ideální pro zařazení do jídelníčku po náročném svátečním stravovacím režimu. Mungo fazole jsou ideální hubnoucí potravina. Mají vysoký obsah vlákniny a bílkovin.

 

Postup

Na kokosovém oleji lehce opražte koření, přidejte cibuli a smažte 5 minut.

Poté přidejte česnek, po chvilce mrkev, fazolky a vše ostatní. Vařte 40 minut.

Poznámka: Zkoušeli jsme i s naklíčenými fazolkami (viz.foto) a chuťově i strukturově lepší byl výsledek s fazolkami pouze předem namočenýma.                 

Věděli jste že?

Je prokázané, že po konzumaci mungo fazolek se zvyšuje hladina hormonu cholecystokininu, který řídí příjem potravy a navozuje pocit sytosti.       

 

"love nature, love yourself"

NATU

NATU

Vymýšlíme pro vás recepty, které jsou rychlé na přípravu, zdravé, skvěle zasytí a navíc v nich můžete pohodlně využít naše ingredience. Nemusíte si už lámat hlavu s tím, jak se začít zdravě stravovat, pomůžeme Vám. Stačí pár chvil a skvělé hlavní jídlo, snídaně nebo dezert je na světe. Inspirujte se s námi.

Další recepty autorky

Natu svět

Realizace e-shopu TAH reklamní agentura, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.
Probíhá odeslání objednávky...