LOWCARB SNÍDAŇOVÁ KAŠE

Co budete potřebovat

  • 2 pl chia semínek
  • 2 pl namletých oříšků – výběr je na vás (kešu, mandle, pistácie, pekanové ořechy)
  • 1 pl mandlového proteinu
  • libovolné ovoce a oříšky na ozdobení

Ráno většina z nás ocení něco rychlého, abychom si mohli co nejdéle přispat, a proto jsem pro vás připravila tip na snídani, kterou si můžete nachystat i dopředu.

 

Postup

Chia semínka, namleté oříšky a mandlový protein si smícháme a zalijeme horkou vodou. Necháme 2-3 minuty odstát, semínka nám nabobtnají a máme hotovo. Vodu lze kdykoliv dolít.  

Kaši si ozdobíme dle fantazie a podáváme.

 

Tip 1: Není nic jednoduššího než si směs semínek, oříšků a proteinu připravit předem do uzavíratelných pytlíčků a kdykoliv je mít po ruce.

Tip 2: Oříšky doporučuji kupovat vcelku a mlít si je až doma.

Tip 3: Do kaše si můžeme přidat libovolnou superpotravinu. Například acai, která obsahuje spoustu antioxidantů a je bohatým zdrojem vitaminu C.

 

"love nature, love yourself"

Karolína Nováková

Karolína Nováková

Zdravý životní styl ve všech podobách je něco, čemu už několik let věnuji maximum svého času. Výživové poradenství a řešení nejen váhy, ale i zdravotních problémů se stalo mou prací, kterou nadevše miluji a jídlu ve spojení se zdravím 100% důvěřuji. Zdravé vaření či pečení je u mě na denním pořádku a těší mě ukazovat druhým, že zdravé jídlo není v žádném případě jen rýže s masem, brokolice s brokolicí a obrovská nuda.

Další recepty autorky

Natu svět

Realizace e-shopu TAH reklamní agentura, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.
Probíhá odeslání objednávky...