K superpotravinám dárek navíc ZDARMA. Podívejte se zde.

Napsáno 09.02.2021

Co budete potřebovat?

150 g kešu ořechů
20 g kešu másla
10 g chia semínek
100 g medjool datlí
80 g hořké čokolády

Říká se, že “láska prochází žaludkem”, a proto jsme si pro vás připravili recept na nepečené Valentýnské sušenky, který vás o tom přesvědčí! Navíc je na jejich přípravu potřeba jen 5 ingrediencí, jsou bez lepku, bez rafinovaného cukru, bez palmového oleje a vegan-friendly. Dobrou chuť a nezapomeňte se nám pochlubit s výsledkem!

Kešu ořechy dáme do mixéru a rozmixujeme je na jemnou mouku. Přidáme kešu máslo, chia semínka & medjool datle a mixujeme, dokud se vše nespojí. Vzniklou směs vyválíme na tenkou placku, ze které vykrájíme sušenky. Sušenky dáme do mrazáku na 30 min a mezitím si rozpustíme hořkou čokoládu. Sušenky vyndáme z mrazáku, namočíme je v hořké čokoládě (případně ještě dozdobíme) a vrátíme je zpět do mrazáku na 15 min. Poté můžeme podávat, dobrou chuť!

"love nature, love yourself"

Tereza Šlancarová

Jmenuji se Tereza Šlancarová a jsem dvacetiletá studentka Univerzity Karlovy. Ke zdravému životnímu stylu jsem se dostala přibližně před 5 lety, kdy jsem začala pravidelně cvičit, a také vymýšlet své první recepty. Proto jsem si před 2 lety založila Instagram @terezas_diary a následně i blog www.terezasdiary.com, kde své recepty & rady ohledně zdravého životního stylu sdílím i s ostatními. Zároveň jsem veganka, a proto se snažím ukázat, že zdravá veganská jídla mohou být chutná a že se dají vymyslet opravdu zajímavé recepty! Kromě vymýšlení receptů, vaření, focení a psaní článků zbožňuji také sport - pravidelně chodím do posilovny, jsem certifikovaný instruktor jógy a minulý rok jsem běžela půlmaraton. Ve volném čase se zajímám o filosofii, ráda čtu nebo poslouchám podcasty o zdravém životním stylu a veganství.

Více článků autora