Doprava a platba

Poskytujeme vám detailní informace o tom, jakým způsobem se produkty dostanou přímo do vašich rukou.

Veškerý sortiment produktů, které na našich stránkách nabízíme, máme také skladem. Zásilky budou expedovány do druhého pracovního dne od objednávky.

Rychlý přehled možností dopravy

Přepravní služby v rámci ČR Cena Průměrná doba dodání
Česká pošta - balík do ruky u objednávky do 999 Kč 111 Kč s DPH    1 - 3 pracovní dny
Česká pošta - balík do ruky u objednávky nad 999 Kč zdarma 1 - 3 pracovní dny
Zásilkovna - osobní odběr - objednávka do 999 Kč 54 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
Zásilkovna - osobní odběr - objednávka nad 999 Kč zdarma 1 - 2 pracovní dny
DPD - private - objednávka do 999 Kč 89 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
DPD - private - objednávka nad 999 Kč           zdarma 1 - 2 pracovní dny
Showroom Pražská tržnice - objednávka v jakékoliv výši  zdarma 2 - 7 pracovních dnů

Osobní odběr v showroomu v Pražské tržnici

Možnost osobního odběru zásilek objednaných na eshopu v showroomu v Pražské tržnice na adrese Bubenské nábřeží 306/13, 170 04 Praha 7. 

Zásilky je možné si vyzvednout v Pražské tržnici v hale č. 24 každý den v čase:

PONDĚLÍ     9 – 16

ÚTERÝ         9 – 18

STŘEDA       9 – 16

ČTVRTEK     9 – 18

PÁTEK         9 – 13

Letní závoz objednávek ze skladu probíhá vždy každé úterý.

Vyčkejte na potvrzující email, že je zásilka připravena k vyzvednutí. 

POZOR! Tuto možnost lze využít pouze v případě platby předem.

Co u nás najdete?

Superkaše, ořechové krémy, granoly, lyofilizované ovoce, superpotraviny.

V případě dotazu na sortiment showroomu volejte 608 533 546, nebo pište na info@natu.bio.

Jak se k nám dostanete?

Jak se k nám dostanete

Osobní odběr Bystřice u Benešova

Od července máte možnost osobního odběru zásilek na naší pobočce v Bystřici u Benešova.

Objednávky je možné vyzvednout každý všední den od 8.-15.00.

Případně dle telefonické dohody na telefonním čísle 724 013 890.

Adresa výdejny:

NATU s.r.o.
Dr.E.Beneše 198
25751 Bystřice u Benešova

Přeprava pomocí služby DPD

Kurýrní služba DPD doručuje zásilky ve všední dny standardně mezi 8 – 18 hodinou. Před doručováním vám přijde email a SMS ohledně detailů doručení. S kurýrem DPD je možné se případně domluvit na změnách ohledně doručení (hodina, místo – ale to jen v rámci lokality) prostřednictvím aplikace MojeDPD [externí odkaz http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr]. Každý balíček se snaží doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma.

U společnosti DPD můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti, ale i kartou. Služba DPD přijímá balíčky do hmotnosti 50 kg. 
Cestu vašeho balíčku můžete sledovat i online: https://www.dpd.com/cz [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]

Poškozená zásilka

Při přebírání zásilky od kurýra nebo ve výdejním místě věnujte prosím zvýšenou pozornost obalu zásilky. Zkontrolujte si, jestli jsou ochranná balící páska i krabice neporušené. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o tom, že by zboží uvnitř mohlo být poškozené, balíček nepřebírejte. Pokud se i přesto rozhodnete zásilku převzít, sepište s kurýrem předávací protokol, kde budou uvedeny závady na obalu zásilky. Před rozbalením si balíček ještě pro jistotu vyfoťte.

S vyřízením případných reklamací nebo dotazů vám poradíme na zákaznické lince: 
+420 608 533 546 nebo na emailu info@natu.cz

Česká pošta (Balík do ruky)

Česká pošta garantuje doručení zásilky na vámi zvolenou adresu již následující den po jejím podání. V den, kdy má balíček dorazit, vás navíc bude Česká pošta informovat o doručení emailem či SMS. Jestliže adresát nebude na udaném místě k zastižení, v poštovní schránce nalezne lísteček s informacemi, na které poště je zásilka uložena. Tam bude balíček čekat dalších sedm dní. Poštu lze požádat o opakované zaslání či prodloužení doby, kdy bude balík uložen na dodací poště. Pokud se tak nestane, ani si balíček nikdo nevyzvedne, putuje zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky na vaši adresu účtujeme 100 Kč. 

Místo i čas doručení lze změnit elektronicky na: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]

Česká pošta přijímá zásilky maximálně do 50 kg (těžší zásilky se dělí do několika balíčků). Při platbě na dobírku nelze platit kartou, ale je akceptována pouze platba v hotovosti. Bližší informace naleznete na webových stránkách České pošty – Služby pro příjemce a adresáty.
Putující balíček můžete sledovat i online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]

Doručovací hodiny:

  • ve všední dny Česká pošta doručuje balík do ruky mezi 8 – 16 hod.
  • ve vybraných lokalitách je možnost večerního doručení od 14 – 19 hod. (v Praze až do 20 hod.)

Zásilkovna

Zásilkovna umožňuje osobní převzetí balíčku (hmotnost do 5 kg) na více než 600 pobočkách po celé České republice. Po dokončení objednávky je zásilka k vyzvednutí za jeden až dva dny na vámi vybrané pobočce. O přítomnosti zásilky na pobočce Zásilkovny budete informováni emailem nebo SMS. Otevírací doba závisí na zvolené pobočce (informace najdete na webových stránkách). Platba je možná hotově i kartou.

Cestu vašeho balíčku lze sledovat i online: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]. 

Platba

Jaký je pro vás nejkomfortnější způsob provedení platby? Pro vaše pohodlí a bezpečnost vám nabízíme několik možností, jak za objednávku zaplatit.

Dle zvoleného způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platební kartou.

Rychlý přehled platebních možností

Platební způsoby v rámci ČR Cena Doba expedice
Platba dobírkou 35 Kč s DPH okamžitě
Platba převodem na bankovní účet zdarma 1 - 3 prac. dny
Platba platební kartou   zdarma okamžitě

Platba při převzetí

Hotově – zboží uhradíte při přebírání kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli (platba na dobírku lze u České pošty jen hotově!). Prosím připravte si před převzetím přesnou částku, vyhnete se tak čekání či jiným komplikacím. V případě osobního převzetí v pobočkách Zásilkovny můžete platit hotově. 

Platební kartou – lze platit u kurýrů služby PPL nebo v pobočkách Zásilkovny (přijímají karty Visa, MasterCard). 

Platba kartou

Jestliže máte platební kartu Visa, Maestro či MasterCard a aktivované platby přes internet, lze platit kartou online. Při platbě kartou bude nutné zadat údaje z platební karty (číslo, datum platnosti, kód CVC/CVV, který máte na zadní straně karty). Přenos je šifrovaný, obchodník nedostává informace o platební kartě zákazníka. Tyto platby jsou na účet dodavatele připisovány téměř okamžitě. 

Bankovní převod

Po dokončení objednávky vám budou v případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, zaslány všechny potřebné podklady pro platbu na vámi uvedený email. Platbu zadáte na níže zmíněný bankovní účet, jako variabilní symbol bude sloužit číslo zálohové faktury. Při zadávání variabilního symbolu buďte pozorní, bez něho nelze platbu přijmout a zboží expedovat. Platba bývá na účet připsána během dvou pracovních dnů v závislosti na bance, u které máte účet. Zboží je odesláno ihned po připsání platby.

Upozorňujeme, že pokud platba nebude na účtě zaúčtována do 7 pracovních dní, bude objednávka zrušena. Je třeba tedy platbu provést do 5 pracovních dní po provedení objednávky. 

Naše bankovní spojení:
Platby v rámci České republiky:
č.ú.: 2201306486 / 2010
Variabilní symbol (VS) = číslo objednávky (je uvedeno po dokončení objednávkového procesu, a zároveň vám dorazí emailem).

Doprava na Slovensko

Vaše objednávky zasíláme i na Slovensko. 

Cena přepravy:

Zásilkovna osobní odběr - cena 3,84 €
DPD Classic - cena 1,75 €

Při objednávce nad 40 € je doprava zdarma.

Natu svět

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.
Probíhá odeslání objednávky...