DOPRAVA A PLATBA

Poskytujeme vám detailní informace o tom, jakým způsobem se produkty dostanou přímo do vašich rukou.

Veškerý sortiment produktů, které na našich stránkách nabízíme, máme také skladem. Zásilky budou expedovány do druhého pracovního dne od objednávky.

RYCHLÝ PŘEHLED MOŽNOSTÍ DOPRAVY

Přepravní služby v rámci ČR Cena Průměrná doba dodání
Zásilkovna - osobní odběr - objednávka do 1199 Kč 59 Kč s DPH 1 - 3 pracovní dny
Zásilkovna - osobní odběr - objednávka nad 1199 Kč zdarma 1 - 3 pracovní dny
PPL Parcelshop/ Parcelbox - objednávka do 1199 Kč 59 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
PPL Parcelshop/ Parcelbox - objednávka nad 1199 Kč zdarma 1 - 2 pracovní dny
PPL doručení na adresu - objednávka do 1999 Kč 98 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
PPL doručení na adresu - objednávka nad 1999 Kč zdarma 1 - 2 pracovní dny
GLS - objednávka do 1199 Kč           99 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
GLS - objednávka nad 1199 Kč zdarma 1 - 2 pracovní dny
NATU Nákupní galerie Myslbek - osobní odběr - osobní odběr 29 Kč s DPH 2 - 5 pracovních dnů
NATU Nákupní galerie Myslbek - osobní odběr - osobní odběr nad 1199 Kč zdarma 2 - 5 pracovních dnů
NATU Forum Nová Karolina Ostrava - osobní odběr - osobní odběr 29 Kč s DPH 2 - 5 pracovních dnů
NATU Forum Nová Karolina Ostrava - osobní odběr - osobní odběr nad 1199 Kč zdarma 2 - 5 pracovních dnů
NATU Bystřice u Benešova - osobní odběr zdarma 1 - 2 pracovní dny
DPD - Pickup - objednávka do 1199 Kč 79 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
DPD - Pickup - objednávka nad 1199 Kč zdarma 1 - 2 pracovní dny
DPD - Private - objednávka do 1999 Kč 133 Kč s DPH 1 - 2 pracovní dny
DPD - Private - objednávka nad 1999 Kč zdarma 1 - 2 pracovní dny

OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ V GALERII MYSLBEK

Zásilky objednané v eshopu si můžete vyzvednout v naší prodejně na adrese: Galerie Myslbek
Na Příkopě 19, 21 + Ovocný trh 8, Praha 1

Otevírací doba: 

  • pondělí - pátek 9.00 - 20.00
  • neděle 10.00 - 19.00

OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ BYSTŘICE U BENEŠOVA

Rovněž máte možnost si zdarma vyzvednout zásilky z eshopu v našem showroomu v Bystřici na adrese: Dr. E. Beneše 198, 257 51 Bystřice u Benešova.  Pro vyzvednutí objednávky prosím vyčkejte na informační email, že je objednávka připravena k vyzvednutí. 

Otevírací doba (v době státních svátků je showroom uzavřen):

  • pondělí - pátek 8.00 - 15.30

Co u nás najdete?

Výběr nejprodávanějších produktů z našeho eshopu - superkaše, ořechové krémy, granoly, kokosové chipsy, lyofilizované a sušené ovoce, ořechy, těstoviny, čokolády, superpotraviny a mnoho dalších produktů.

Zakoupení nejprodávanějších produktů z našeho eshopu. Na místě můžete platit hotově nebo platební kartou.

PŘEPRAVA POMOCÍ SLUŽBY DPD

Kurýrní služba DPD doručuje zásilky ve všední dny standardně mezi 8 – 18 hodinou. Před doručováním vám přijde email a SMS ohledně detailů doručení. S kurýrem DPD je možné se případně domluvit na změnách ohledně doručení (hodina, místo – ale to jen v rámci lokality) prostřednictvím aplikace MojeDPD. Každý balíček se snaží doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma.

U společnosti DPD můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti, ale i kartou. Služba DPD přijímá balíčky do hmotnosti 50 kg. 
Cestu vašeho balíčku můžete sledovat i online ZDE.

POŠKOZENÁ ZÁSILKA

Při přebírání zásilky od kurýra nebo ve výdejním místě věnujte prosím zvýšenou pozornost obalu zásilky. Zkontrolujte si, jestli jsou ochranná balící páska i krabice neporušené. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o tom, že by zboží uvnitř mohlo být poškozené, balíček nepřebírejte. Pokud se i přesto rozhodnete zásilku převzít, sepište s kurýrem předávací protokol, kde budou uvedeny závady na obalu zásilky. Před rozbalením si balíček ještě pro jistotu vyfoťte.

S vyřízením případných reklamací nebo dotazů vám poradíme na zákaznické lince: 
+420 608 533 546 nebo na emailu info@natu.cz

ČESKÁ POŠTA (BALÍK DO RUKY)

Česká pošta garantuje doručení zásilky na vámi zvolenou adresu již následující den po jejím podání. V den, kdy má balíček dorazit, vás navíc bude Česká pošta informovat o doručení emailem či SMS. Jestliže adresát nebude na udaném místě k zastižení, v poštovní schránce nalezne lísteček s informacemi, na které poště je zásilka uložena. Tam bude balíček čekat dalších sedm dní. Poštu lze požádat o opakované zaslání či prodloužení doby, kdy bude balík uložen na dodací poště. Pokud se tak nestane, ani si balíček nikdo nevyzvedne, putuje zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky na vaši adresu účtujeme 100 Kč. 

Místo i čas doručení lze změnit elektronicky ZDE.

Česká pošta přijímá zásilky maximálně do 50 kg (těžší zásilky se dělí do několika balíčků). Při platbě na dobírku nelze platit kartou, ale je akceptována pouze platba v hotovosti. Bližší informace naleznete na webových stránkách České pošty – Služby pro příjemce a adresáty.
Putující balíček můžete sledovat i online ZDE.

Doručovací hodiny:

  • ve všední dny Česká pošta doručuje balík do ruky mezi 8 – 16 hod.
  • ve vybraných lokalitách je možnost večerního doručení od 14 – 19 hod. (v Praze až do 20 hod.)

ZÁSILKOVNA

Zásilkovna umožňuje osobní převzetí balíčku (hmotnost do 5 kg) na více než 2600 pobočkách po celé České republice. Po dokončení objednávky je zásilka k vyzvednutí za jeden až dva dny na vámi vybrané pobočce. O přítomnosti zásilky na pobočce Zásilkovny budete informováni emailem nebo SMS. Otevírací doba závisí na zvolené pobočce (informace najdete na webových stránkách). Platba je možná hotově i kartou.

UPOZORNĚNÍ! 

Aktuálně (listopad, prosinec) jsou výdejní boxy plně vytížené a není dostatečná kapacita pro všechny zásilky. Z tohoto důvodu může dojít k opoždění doručení zásilky. Z našeho skladu expedujeme do 2.dne, avšak doba doručení se prodlužuje o 2-5 dní než se uvolní místo ve vybraném výdejním boxu.

Cestu vašeho balíčku lze sledovat i online ZDE

PLATBA

Jaký je pro vás nejkomfortnější způsob provedení platby? Pro vaše pohodlí a bezpečnost vám nabízíme několik možností, jak za objednávku zaplatit.

Dle zvoleného způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platební kartou.

RYCHLÝ PŘEHLED PLATEBNÍCH MOŽNOSTÍ

PLATBA KARTOU

Jestliže máte platební kartu Visa, Maestro či MasterCard a aktivované platby přes internet, lze platit kartou online. Při platbě kartou bude nutné zadat údaje z platební karty (číslo, datum platnosti, kód CVC/CVV, který máte na zadní straně karty). Přenos je šifrovaný, obchodník nedostává informace o platební kartě zákazníka. Tyto platby jsou na účet dodavatele připisovány téměř okamžitě. 

BANKOVNÍ PŘEVOD

Po dokončení objednávky vám budou v případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, zaslány všechny potřebné podklady pro platbu na vámi uvedený email. Platbu zadáte na níže zmíněný bankovní účet, jako variabilní symbol bude sloužit číslo zálohové faktury. Při zadávání variabilního symbolu buďte pozorní, bez něho nelze platbu přijmout a zboží expedovat. Platba bývá na účet připsána během dvou pracovních dnů v závislosti na bance, u které máte účet. Zboží je odesláno ihned po připsání platby.

Upozorňujeme, že pokud platba nebude na účtě zaúčtována do 7 pracovních dní, bude objednávka zrušena. Je třeba tedy platbu provést do 5 pracovních dní po provedení objednávky. 

Naše bankovní spojení:
Platby v rámci České republiky:
č.ú.: 2201306486 / 2010
Variabilní symbol (VS) = číslo objednávky (je uvedeno po dokončení objednávkového procesu, a zároveň vám dorazí emailem).

DOPRAVA NA SLOVENSKO

Vaše objednávky zasíláme i na Slovensko. 

Cena přepravy:

Zásilkovna  - cena 3,35 €
DPD Private - cena 6,00 €
GLS - cena 5,75 €

Při objednávce nad 50 € je doprava zdarma.