UPOZORNĚNÍ: od 8. do 14.3. bude uzavřen showroom Holešovice z důvodu stěhování. Bližší informace ZDE.
Poskytujeme vám detailní informace o tom, jakým způsobem se produkty dostanou přímo do vašich rukou.
Veškerý sortiment produktů, které na našich stránkách nabízíme, máme také skladem. Zásilky budou expedovány do druhého pracovního dne od objednávky.
Přepravní služby v rámci ČR | Cena | Průměrná doba dodání |
---|---|---|
Česká pošta - balík do ruky u objednávky do 999 Kč | 111 Kč s DPH | 1 - 3 pracovní dny |
Česká pošta - balík do ruky u objednávky nad 999 Kč | zdarma | 1 - 3 pracovní dny |
Zásilkovna - osobní odběr - objednávka do 999 Kč | 54 Kč s DPH | 1 - 2 pracovní dny |
Zásilkovna - osobní odběr - objednávka nad 999 Kč | zdarma | 1 - 2 pracovní dny |
DPD - private - objednávka do 999 Kč | 89 Kč s DPH | 1 - 2 pracovní dny |
DPD - private - objednávka nad 999 Kč | zdarma | 1 - 2 pracovní dny |
GLS - objednávka do 999 Kč | 88 Kč s DPH | 1 - 3 pracovní dny |
GLS - objednávka nad 999 Kč | zdarma | 1 - 3 pracovní dny |
Showroom Pražská tržnice - objednávka v jakékoliv výši | zdarma | 2 - 7 pracovních dnů |
Showroom Bystřice u Benešova - objednávka v jakékoliv výši | zdarma | 1 - 2 pracovní dny |
Zásilky objednané v eshopu si můžete zdarma vyzvednout v našem showroomu na adrese: Pražská tržnice - Hala č. 24, Bubenské nábřeží 306/13, 170 04 Praha 7.
Závozy objednávek ze skladu probíhají vždy v úterý a ve čtvrtek.
Objednávky vytvořené a uhrazené v úterý do 6.00 ráno, bude připraveny k vyzvednutí v úterý od 12.00 na výdejně.
Objednávky vytvořené a uhrazené ve čtvrtek do 6.00 ráno, bude připraveny k vyzvednutí ve čtvrtek od 12.00 na výdejně.
Vyčkejte na potvrzující email, že je zásilka připravena k vyzvednutí. POZOR! Osobní odběr lze využít pouze v případě platby předem.
Co u nás najdete?
Superkaše, ořechové krémy, granoly, lyofilizované ovoce, sušené ovoce, ořechy, superpotraviny a mnoho dalších produktů.
Možnost platby hotově nebo platební kartou. V případě dotazu na sortiment showroomu volejte 608 533 546, nebo pište na info@natu.bio.
Zásilky objednané v eshopu si můžete zdarma vyzvednout v naší prodejně na adrese: Na Moráni 17, 120 00 Praha 2.
Otevírací doba
Zásilky objednané v eshopu si můžete zdarma vyzvednout v našem showroomu na adrese: OD Kotva - přízemí
Náměstí Republiky 656/8, 110 00 Praha 1.
Otevírací doba:
Telefon na prodejnu: +420 602 290 764
Objednávky vytvořené a uhrazené v úterý do 6.00 ráno, bude připraveny k vyzvednutí v úterý od 12.00 na výdejně.
Objednávky vytvořené a uhrazené ve čtvrtek do 6.00 ráno, bude připraveny k vyzvednutí ve čtvrtek od 12.00 na výdejně.
Vyčkejte na potvrzující email, že je zásilka připravena k vyzvednutí. POZOR! Osobní odběr lze využít pouze v případě platby předem.
Na prodejně možnost platby hotově nebo platební kartou. V případě dotazu na sortiment showroomu volejte 602 290 764, nebo pište na info@natu.bio.
Rovněž máte možnost si zdarma vyzvednout zásilky z eshopu v našem showroomu v Bystřici na adrese: Dr. E. Beneše 198, 257 51 Bystřice u Benešova. Pro vyzvednutí objednávky prosím vyčkejte na informační email, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Otevírací doba (v době státních svátků je showroom uzavřen):
Pondělí 8-15.30
Úterý 8-14
Středa 8-15.30
Čtvrtek 8-14
Pátek 8-14
Co u nás najdete?
Výběr nejprodávanějších produktů z našeho eshopu - superkaše, ořechové krémy, granoly, kokosové chipsy, lyofilizované a sušené ovoce, ořechy, těstoviny, čokolády, superpotraviny a mnoho dalších produktů.
Zakoupení nejprodávanějších produktů z našeho eshopu. Na místě můžete platit hotově nebo platební kartou.
Zásilky objednané v eshopu si můžete zdarma vyzvednout v našem showroomu na adrese: Benešovská 174,
251 68 Kamenice - Ládví.
Otevírací doba
Kurýrní služba DPD doručuje zásilky ve všední dny standardně mezi 8 – 18 hodinou. Před doručováním vám přijde email a SMS ohledně detailů doručení. S kurýrem DPD je možné se případně domluvit na změnách ohledně doručení (hodina, místo – ale to jen v rámci lokality) prostřednictvím aplikace MojeDPD [externí odkaz http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr]. Každý balíček se snaží doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma.
U společnosti DPD můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti, ale i kartou. Služba DPD přijímá balíčky do hmotnosti 50 kg.
Cestu vašeho balíčku můžete sledovat i online: https://www.dpd.com/cz [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]
Při přebírání zásilky od kurýra nebo ve výdejním místě věnujte prosím zvýšenou pozornost obalu zásilky. Zkontrolujte si, jestli jsou ochranná balící páska i krabice neporušené. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o tom, že by zboží uvnitř mohlo být poškozené, balíček nepřebírejte. Pokud se i přesto rozhodnete zásilku převzít, sepište s kurýrem předávací protokol, kde budou uvedeny závady na obalu zásilky. Před rozbalením si balíček ještě pro jistotu vyfoťte.
S vyřízením případných reklamací nebo dotazů vám poradíme na zákaznické lince:
+420 608 533 546 nebo na emailu info@natu.cz
Česká pošta garantuje doručení zásilky na vámi zvolenou adresu již následující den po jejím podání. V den, kdy má balíček dorazit, vás navíc bude Česká pošta informovat o doručení emailem či SMS. Jestliže adresát nebude na udaném místě k zastižení, v poštovní schránce nalezne lísteček s informacemi, na které poště je zásilka uložena. Tam bude balíček čekat dalších sedm dní. Poštu lze požádat o opakované zaslání či prodloužení doby, kdy bude balík uložen na dodací poště. Pokud se tak nestane, ani si balíček nikdo nevyzvedne, putuje zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky na vaši adresu účtujeme 100 Kč.
Místo i čas doručení lze změnit elektronicky na: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]
Česká pošta přijímá zásilky maximálně do 50 kg (těžší zásilky se dělí do několika balíčků). Při platbě na dobírku nelze platit kartou, ale je akceptována pouze platba v hotovosti. Bližší informace naleznete na webových stránkách České pošty – Služby pro příjemce a adresáty.
Putující balíček můžete sledovat i online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz]
Doručovací hodiny:
Zásilkovna umožňuje osobní převzetí balíčku (hmotnost do 5 kg) na více než 600 pobočkách po celé České republice. Po dokončení objednávky je zásilka k vyzvednutí za jeden až dva dny na vámi vybrané pobočce. O přítomnosti zásilky na pobočce Zásilkovny budete informováni emailem nebo SMS. Otevírací doba závisí na zvolené pobočce (informace najdete na webových stránkách). Platba je možná hotově i kartou.
Cestu vašeho balíčku lze sledovat i online: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani [externí odkaz v novém okně mimo web natu.cz].
Jaký je pro vás nejkomfortnější způsob provedení platby? Pro vaše pohodlí a bezpečnost vám nabízíme několik možností, jak za objednávku zaplatit.
Dle zvoleného způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platební kartou.
Jestliže máte platební kartu Visa, Maestro či MasterCard a aktivované platby přes internet, lze platit kartou online. Při platbě kartou bude nutné zadat údaje z platební karty (číslo, datum platnosti, kód CVC/CVV, který máte na zadní straně karty). Přenos je šifrovaný, obchodník nedostává informace o platební kartě zákazníka. Tyto platby jsou na účet dodavatele připisovány téměř okamžitě.
Po dokončení objednávky vám budou v případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, zaslány všechny potřebné podklady pro platbu na vámi uvedený email. Platbu zadáte na níže zmíněný bankovní účet, jako variabilní symbol bude sloužit číslo zálohové faktury. Při zadávání variabilního symbolu buďte pozorní, bez něho nelze platbu přijmout a zboží expedovat. Platba bývá na účet připsána během dvou pracovních dnů v závislosti na bance, u které máte účet. Zboží je odesláno ihned po připsání platby.
Upozorňujeme, že pokud platba nebude na účtě zaúčtována do 7 pracovních dní, bude objednávka zrušena. Je třeba tedy platbu provést do 5 pracovních dní po provedení objednávky.
Naše bankovní spojení:
Platby v rámci České republiky:
č.ú.: 2201306486 / 2010
Variabilní symbol (VS) = číslo objednávky (je uvedeno po dokončení objednávkového procesu, a zároveň vám dorazí emailem).
Vaše objednávky zasíláme i na Slovensko.
Cena přepravy:
Zásilkovna osobní odběr - cena 3,84 €
DPD Classic - cena 1,75 €
GLS - cena 5 €
Při objednávce nad 40 € je doprava zdarma.