Doražte za námi o víkendu do Plzně! První ročník Vegan food festivalu, na který si přivezeme naší novinku - Arašídový krém s čokoládou.

  • Natu.cz
  • >
  • Blog
  • >
  • 5 TIPŮ JAK NA PŘÍPRAVU ZDRAVÉ SNÍDANĚ

5 TIPŮ JAK NA PŘÍPRAVU ZDRAVÉ SNÍDANĚ

Výživná snídaně je velmi důležitou součástí zdravého životního stylu a my v NATU na ní nedáme dopustit. Proto jsme si pro vás připravili 5 tipů jak na její přípravu!

 

VSTAŇTE DŘÍV

Ráno dělá den a není nic horšího než vstávat s pocitem, že nestíháte. Skvělý způsob, jak se vyhnout zbytečnému stresu, je nařídit si budíka alespoň o chvíli dřív - uvidíte, že váš den bude hned příjemnější! Navíc si budete moci v klidu připravit snídani a poté si ji dlouze vychutnat. Pokud ovšem pracujete od brzkého rána, pospícháte do školy nebo si jednoduše rádi přispíte, vyzkoušejte naše bezlepkové Superkaše. Jejich příprava je rychlá a jednoduchá - směs stačí jen zalít vodou a nechat pár minut odstát. Vybrat si můžete z příchutí BAOBAB s malinami a ostružinami, MACA s moruší a banánem, LUCUMA s goji a ananasem, MESQUITE s kakaovými boby a fíky a CHIA s malinami a kokosem.

NAHRAĎTE RAFINOVANÝ CUKR

Život si můžete osladit i zdravě! Zdravějších alternativ k rafinovanému cukru existuje hned několik. Do čaje si ráno můžete přidat například med a kávu si můžete osladit kokosovým cukrem. Další možností je cukr březový, který má o 40% nižší kalorickou hodnotu než cukr rafinovaný. K doslazení snídaňové kaše nebo smoothie také skvěle poslouží například rozmačkaný banán, nasekané datle či jiné sušené ovoce.

PŘIDEJTE SI DO SNÍDANĚ ZDROJ ZDRAVÝCH TUKŮ & BÍLKOVIN

Snídaně v podobě housky sice může být rychlou alternativou, avšak zasytí vás jen na pár minut. Doba trávení sacharidů je totiž relativně krátká. Naopak sacharidy v kombinaci s tuky a bílkovinami trávíme mnohem pomaleji, díky čemuž jsme déle sytí. Perfektní volbou je proto například ovesná kaše - při vaření do ní přidejte mandlový protein a dozdobte ji oříšky & ořechovým krémem. Uvidíte, že takto výživná snídaně vás zasytí na celé dopoledne!

OBOHAŤTE SNÍDANI O SUPERPOTRAVINY

Superpotraviny nejsou vyloženě nezbytnou součástí jídelníčku, avšak je to jednoduchý způsob, jak jednou lžičkou zvýšit nutriční hodnoty jakékoliv jídla. A nejen to - superpotraviny mohou posloužit také k dochucení pokrmu. Na snídani jsou velice vhodné například MACA či KAROB. Maca svou specifickou chutí připomíná karamel a má mnoho pozitivních účinků na lidské zdraví - napomáhá hormonální rovnováze, zmírňuje menstruační problémy, zvyšuje plodnost, napomáhá správné mozkové činnosti a duševnímu zdraví. Karob naopak ocení všichni milovníci čokolády. Chuťově je velmi podobný kakau, ale má asi o třetinu méně kalorií díky nižšímu obsahu tuku. Je přirozeně nasládlý, tudíž pokrm nemusíte zbytečně doslazovat.

VYHNĚTE SE ENERGY DRINKŮM PLNÝM CHEMIE

Energii můžete jednoduše doplnit i čistě přírodní cestou. Tou nejlepší volbou jsou naše superfood shoty. Vybrat si můžete ze čtyř různých příchutí, přičemž všechny jsou nabité živinami, neobsahují sladidla ani umělé konzervanty. A pokud patříte mezi milovníky kávy, vyzkoušejte k snídani Nekávu. Nekáva má lehce zemitou, nahořklou chuť s nádechem ořechů a skvěle doplní sladký pokrm. Připravuje se z praženého ječmene a je tedy přirozeně bezkofeinová. Navíc je balena do 100% kompostovatelného obalu, který byl vyroben z čistě RAW přírodních polymerů a je zcela biologicky odbouratelný včetně zipu uzávěru.

Jakou snídaní nejraději začínáte ráno vy? Označte náš Instagramový profil @natuczech a pochlubte se nám se svým oblíbeným pokrmem!

 "love nature, love yourself"

Tereza Šlancarová

Tereza Šlancarová

Jmenuji se Tereza Šlancarová a jsem dvacetiletá studentka Univerzity Karlovy. Ke zdravému životnímu stylu jsem se dostala přibližně před 5 lety, kdy jsem začala pravidelně cvičit, a také vymýšlet své první recepty. Proto jsem si před 2 lety založila Instagram @terezas_diary a následně i blog www.terezasdiary.com, kde své recepty & rady ohledně zdravého životního stylu sdílím i s ostatními. Zároveň jsem veganka, a proto se snažím ukázat, že zdravá veganská jídla mohou být chutná a že se dají vymyslet opravdu zajímavé recepty! Kromě vymýšlení receptů, vaření, focení a psaní článků zbožňuji také sport - pravidelně chodím do posilovny, jsem certifikovaný instruktor jógy a minulý rok jsem běžela půlmaraton. Ve volném čase se zajímám o filosofii, ráda čtu nebo poslouchám podcasty o zdravém životním stylu a veganství.

Další recepty autora
Realizace e-shopu TAH reklamní agentura, s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte.
Probíhá odeslání objednávky...